Č A S T O   K L A D E N É   O T Á Z K Y

Před zakoupením ...

Můžu si Spravko.cz před nákupem vyzkoušet?

Samozřejmě. Stačí se zdarma zaregistrovat do systému, čímž se Vám otevře možnost náhledu e-booků i vybraná videa v délce více než 9 hodin. Výběr toho, co je zdarma k náhledu, se navíc může časem měnit, takže se vyplatí zůstat ve spojení. :)

Je šance pořídit si zvolený produkt levněji, než se běžně nabízí v e-shopu?

Jasně, šance vždycky umírá poslední. :) Ale teď vážně - děláme slevové akce, kdy je možné si vybrané produkty koupit za sníženou cenu. Chcete-li být o takových akcích informováni předem, registrujte se do systému (uživatelům o tom zpravidla posíláme zprávu), anebo sledujte naši facebookovou stránku. Ceny se však samozřejmě v závislosti na okolnostech mohou měnit i směrem nahoru.

Mám zájem jen o některá videa. Můžu si koupit pouze část nějakého kurzu?

Ne, to bohužel nelze. Nejmenší jednotkou ke zpřístupnění je 1 kurz (coby produkt v e-shopu).

Učím se na zkoušku a potřebuji konkrétní materiál rychle. Za jak dlouho od objednání jej získám?

Pokud objednaný produkt zaplatíte prostřednictvím platební brány (typicky – ale ne jen – platební kartou), bude Vám zpřístupněn prakticky okamžitě, maximálně v řádu několika minut. V případě platby na účet podle platebních instrukcí zaslaných na e-mail může odeslání a přijetí platby a její spárování v systému trvat cca 1-3 pracovní dny v závislosti na konkrétní bance.

Už mám koupených pár kurzů modulu VÝUKA, a protože se mi líbily, rád bych si pořídil KOMPLET. Musím si ho kupovat celý i s tím, co už mám, anebo je možné zařídit nějaký upgrade?

Celý KOMPLET si nekupujte (proč platit za to, co už máte? :) ). Jednoduše se nám ozvěte na info@spravko.cz a připravíme pro Vás upgrade na KOMPLET vycházející z toho, co máte již zakoupeno (o to bude cena nižší).

Všiml jsem akční časově omezené nabídky určitého produktu. Do kdy nejpozději musím nákup provést, abych tuto nabídku nezmeškal?

Jednoduchá rada - nejlepší je příliš neotálet. :) Ale jinak systém zpravidla funguje následovně: 1) Pokud nabídka spočívá v obsahovém BONUSU či vylepšení (např. k jednomu produktu se zdarma přidává další, nebo třeba délka objednané licence se v akci mimořádně prodlužuje atp.), je třeba k "zachycení" akční nabídky objednávku do jejího skončení nejen provést, ale také uhradit (dojde-li k úhradě objednávky až po skončení akční nabídky, produkt se aktivuje již v běžné, nezvýhodněné podobě). Pro takové případy tedy doporučujeme platbu kartou (která je okamžitá), anebo převod na účet v dostatečném předstihu. 2) Pokud nabídka spočívá ve SLEVĚ z běžné ceny produktu (například pomocí slevových kódů), je třeba do konce akční nabídky (platnosti kódu) uskutečnit objednávku; uhradit ji pak stačí do termínu splatnosti uvedeném na vystaveném dokladu.

... při zakoupení ...

Musím být při nákupu v e-shopu přihlášen jako registrovaný uživatel?

Vůbec ne. Při nakupování v našem e-shopu není žádný rozdíl mezi aktuálně přihlášeným a nepřihlášeným uživatelem. Při každém nákupu (tj. i pokud jste aktuálně přihlášeni) tak jako tak zadáváte e-mailovou adresu, na kterou digitální obsah kupujete, a ta může být zcela libovolná. I přihlášený uživatel tak může nakupovat pro uživatele jiného atp.

Mezi jednotlivými kroky při nákupu v e-shopu mi stránka zbělá a k jejímu zobrazení ji musím "oživit" pohybem myši. Co s tím?

Tento problém se může výjimečně objevit při použití prohlížeče Safari v systému iOS od Apple. Už jsme zapracovali na jeho řešení, ale čas od času se ještě vyskytne (v závislosti na konfiguraci konkrétního počítače). V takovém případě doporučujeme pro Apple zařízení použít jiný prohlížeč (vše bez problémů funguje třeba na Mozilla Firefox pro iOS).

Po nákupu mi nepřišel e-mail s přístupovými údaji. Jak dlouho mám čekat?

Po zaplacení objednávky by e-mail s přístupovými údaji k digitálnímu obsahu měl přijít nejdéle v řádu jednotek minut (cca do 5 minut). Pokud nepřišel, zkontrolujte si složku se spamy, případně s hromadnými sděleními, zda Vám schránka neschovala zprávu s přístupovými údaji právě tam. Pokud e-mail navzdory všemu skutečně nepřijde, kontaktujte nás, určitě to vyřešíme.

Po zaplacení produktu mi přišlo několik e-mailů o zřízení přístupu do členské sekce. Proč?

Prvním nákupem se aktivuje nejen přístup k zakoupenému produktu na zvolenou dobu (členská sekce "Výuka", "E-booky" nebo "Školení"), ale také časově neomezený přístup k ukázkovým náhledům všech členských sekcí (sekce "Zdarma"). O zpřístupnění každé z těchto sekcí systém informuje samostatným e-mailem.

... a po zakoupení.

Kolik lidí může používat jednu licenci?

Jednu licenci smí užívat vždy jen jeden uživatel. Může ji použít na jakémkoliv zařízení - PC, tabletu, mobilu atd. - a to i střídavě, nikdy však nesmí být použita na více zařízeních zároveň (to může vést až k jejímu zrušení bez náhrady). Množství lidí studujících správní právo u jedné obrazovky však nijak limitováno není. :)

Zkoušel jsem si koupené výukové video stáhnout do počítače, ale nepodařilo se mi to.

To je záměr. Výuková videa nejsou určena ke stažení a proti takovým pokusům jsou chráněna. Stahování videí je navíc v rozporu s našimi Všeobecnými obchodními podmínkami a může vést k okamžitému zrušení uživatelského účtu toho, kdo se o něco takového pokouší, a to bez jakékoliv náhrady.

Proč jsou licence na zakoupené výukové materiály časově omezené?

Důvodů tohoto opatření je více, jedním z těch podstatných je ale fakt, že právnický výklad podléhá "zubu času" a má-li zůstat použitelný, je třeba jej neustále aktualizovat. To však v případě jednorázové koupě není možné činit donekonečna. Doba přístupu k výukovým materiálům (videím a e-bookům) je tedy hlavně dobou, po kterou uživateli garantujeme nejen přístup k zakoupenému obsahu, ale také jeho aktuálnost.

Co se stane po skončení licence na daný produkt?

Ukončením licence, tj. doby, na kterou je produkt online zpřístupněn, přestane být uživateli k dispozici - uživatel ztratí možnost sledovat videa a v případě e-booků ztratí přístup k jeho aktualizacím. Skončení licence samozřejmě nemá vliv na právo uživatele používat e-book "offline", tj. stažený do počítače, vytištěný atp. Licenci, které končí platnost, je ale také možné nechat si za zvýhodněných podmínek prodloužit. V případě zájmu o toto prodloužení nám stačí napsat na info@spravko.cz.

Co když se video, které jsem si zakoupil, v průběhu trvání mé licence změní?

Uživatel má během trvání svého přístupu ke kurzu automatický přístup ke všemu, co je jeho obsahem, tj. k aktualizacím videí, úplně novým videím, upozorněním na změny v právní úpravě atp.

Jak vypadá aktualizace výukových videí?

To záleží na povaze a "hloubce" té změny. Pokud je sice podstatná, ale rozsahem drobnější, objeví se v příslušném videu na příslušném místě textové upozornění na tuto změnu. Rozsáhlejší změna pak může vést k přetočení původního videa, anebo vytvoření nového videa, jaksi doplňkového k tomu původnímu.

Aktualizují se i e-booky?

Ano, samozřejmě. I e-booky stejně jako videa by měly být neustále aktuální a odpovídat platnému právnímu stavu. Změny jsou tedy do e-booků průběžně zaznamenávány, přičemž ten, kdo má k e-booku zakoupenou licenci, po dobu jejího trvání automaticky získá přístup k nejnovější verzi příslušného e-booku.

Jak se počítá doba trvání licence?

Přestože někdy pro zpřehlednění uvádíme dobu v měsících či letech, ve skutečnosti ji systém počítá na dny. Produkt, u kterého hovoříme o "1měsíční" licenci, tak má zákazník k dispozici na 30 dní, "6měsíční" licence je na 180 dní a nejdelší "2letá" licence trvá 730 dní. Den provedení nákupu se nepočítá, takže když si digitální obsah pořídíte ráno, získáte skoro den navíc. :)